Ο Πολιτιστικός σύλλογος Ροδοχωρίου ΟΙ ΚΟΜΝΗΝΟΙ ανακοίνωσε το νέο διοικητικό συμβούλιο που προέκυψε από τη γενική συνέλευση που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 24 Μαρτίου στην αίθουσα του συλλόγου...
Η ανακοίνωση του συλλόγου είναι η εξής:
Το νέο διοικητικό συμβούλιο που προέκυψε είναι:
- Πρόεδρος: Ευθυμιάδης Κωνσταντίνος
- Γραμματέας: Παρηγορίδου Ελισάβετ
- Ταμίας: Θεραπίδου Σοφία
- Μέλος: Ευθυβούλης Παναγιώτης
- Μέλος: Σιδηρόπουλος Σάββας
- Μέλος: Λαζαρίδης Κωνσταντίνος
- Μέλος: Παπαδοπούλου Σοφία
- Αναπλ. μέλος: Εξαρχόπουλος Γεώργιος
- Αναπλ. μέλος: Καζεπίδης Ιωάννης

0 σχόλια
Δημοσίευση σχολίου